Myndighetsdagen! (skrevs innan föregående inlägg)

Asbra födelsedag! Hurra, hurra för mig.
Synd bara att jag måste plugga ikväll.
Firandet blir på lördag istället så vi ses då!

































Vår storebror ska snart flytta och jag tror lillasyster är lite rädd att jag också ska försvinna. Detta fick jag av henne (som hon köpt för egna pengar!!)


Om ni inte ser så är det ett självporträtt med texten "Till världens bästa storasyster", ett kort med texten "här får du något som du kan minnas mig" och ett halssmycke med en bild på henne i. Tror ni jag är världens stoltaste storasyster eller vad?










"I'll just pretend to hug you until you get here" -ah vad fint! Bland det sötaste jag sett. Förutom min syster. Mina systrar. Puss på dom. (sen suger låten men men, man kan ju inte få allt)












Kommentarer
Postat av: Wicke

Grattis när det nu är du fyller år..

2008-10-17 @ 06:23:50
Postat av: Mumin

Zits är grym.

1:a plats;Arne Anka

2:a plats; Rocky

3:e plats; Zits

2008-10-17 @ 20:00:24
Postat av: Louise

Grattis söta Cecilia Lind!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback