Om firandet

Musik







Fy fan vad kul det var
Fy fan vad lyckat det var
Fy fan vad rätt människor som kom
Fy fan vad jag trivdes










Killen som gjorde rösten till Ferdinand i Resan till Melonia (Olle Sarri) var på plats *stort fan*. Mycket trevligt. Usch vad bortskämd jag blev. Fina presenter fick man också, ja herregud.

I slutet gjorde Fredd konstiga gester och miner bakom Shins rygg så fort alla tittade bort förutom jag. Resultatet blev att jag låg både dubbel- och trippelvikt i skrattkrämpor medan de andra skakade på huvudet och flyttade alla alkoholhaltiga vätskor så långt ifrån mig som bara möjligt.









Jag älskar er
Ni är underbara
Ni älskar mig
 Det är underbart
Jag är underbar och det var min dag idag ;) (igår)
Bättre kan det inte bli

Usch, usch

Puss










Det här är även till er som jag inte hittade någon vettig bild på.
Angelica
Claudia
Nadja
Christian
Bin
Robin
Rasmus
David

... har jag glömt någon som var där? (Bjuden)




Kommentarer
Postat av: smultris

jag har försökt kommentera här flera gånger men till slut fick jag lägga min kommentar till dig i min egen blogg som ett inlägg... så du får väl kika där.

Postat av: Maria

Underbart att du haft ett underbart firande du underbara varelse!



Jag är ledsen att jag inte kunde komma - men en present är på gång ska du veta =P

2008-10-21 @ 09:06:42
Postat av: Emily

Öh, cicci JA du har glömt någon! Mig Einsten, Emily, JAG! Sårad blir jag!

2008-10-26 @ 13:24:15
Postat av: Emily

Ahaa, nu såg jag! Drog en förtidig slutsats!

2008-10-26 @ 13:25:20
Postat av: Lisa

Trevligt. Ha en bra söndag!

2008-10-26 @ 13:28:00
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du vackra människa!

Skulle du vilja ha gratiskläder ifrån H&M eller Gina Tricot?

Allt du behöver göra är att klicka in på länken här nedan och bli medlem. Hur lätt som hellst. ALLT är gratis, ingen smygkostnad alls!.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=6935

2008-10-26 @ 13:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback