Hej Jenny! Denna är bara för dig:

Gå och lägg dig sötnos.
Lägg dig ner. Blunda.
Tänk inte på din karlslok. Tänk inte på mig.
Även om vi är mysiga så är vi människor och därmed krångliga och kan lätt få tankebanan att gå runt, runt och runt.
Nej, tänk på dig. På ditt mjuka täcke. På din mjuka hud.
Jag kan tänka på saker som gör just dig fantisktisk men det är inte vad jag tänker göra nu. Jag tänker njuta lite av mitt egna behagliga sällskap.
Så tänk inte på saker som får dig att älta. Tänk på hur äger alla i att vara du.
Imorgon så finns saker kvar precis som saker alltid gör så lägg dig ner sötros.
Blunda nu





Detta var det Bäckströmskaste sättet jag kom på att säga ett enkelt "god natt"
Vi kanske inte ses imorgon eller nästa vecka, månad, år
men vi ses hjärtat. Vi har all tid i världen ;)



Musik


Kommentarer
Postat av: smultris

men jesus så glad jag blev av att hitta detta inlägg, vilken total överaskning och alldeles underbar...



Jag älskar dig med darling... men jag kan nog inte sluta tänka på er... än... ;)



Och så har jag min vackra pojk på msn en liten stund till...



Vi får ses nästa vecka, tror vi kan grejja det då:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback