Jag mår dåligt nu. Det gjorde jag inte för en halvtimme sen

Fan, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte! Jag vill inte behöva se sånt och ska inte behöva se sånt och mår skit, skit, skit varenda jävla gång. Att se folk under tortyr eller slagsmål eller duell eller vanlig jävla splatter är jag inte alls känslig inför men det kanske beror på att det känns så långt borta från min värld.
Jag vill inte se skiten men överallt är den och poppar upp utan förvarning. Ingen läskig musik utan det brukar oftast bara vara tyst så man riktigt hör kvidandet och skrikandet ordentligt. I en jävla drakfilm från Afganistan, i Mina drömmars stad och t.o.m. i Saturday night fever som precis nu visades i 4an.

Jag kommer ihåg första gången och det var lika jävligt då.
Jag var väl 6 år när jag frågade "Pappa, vad är en våldtäkt?"

Kommentarer
Postat av: Wicke

Jag håller med helt,slagsmål e bara för egotrippadeskethögar som tror att de är något. det enda de är så e det ynkedommar

2008-09-14 @ 07:38:14
Postat av: Cicci

Ja, jag är i alla fall inte den enda som är sillmjölke i den frågan

2008-09-14 @ 12:47:12
Postat av: smultris

har det hänt nåt särskilt eller är det värdlsnyheterna du syftar på???



Jag frågar helt utan ironi bara så du vet, eftersom det lätt kan feltolkas vid bara skrift.

Postat av: Cicci

Jag klarar inte av att se våldtäkter på TV och nu syftade jag på saturday night fever

2008-09-15 @ 16:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback