Hertiginnan Curiousa af dålig timing

Som ett resultat av de senaste dagarnas outtröttliga engagemang med att
fota skolkatalogen och plåtningen på Clarion Hotel så vaknade jag i morse
och insåg att jag var sjuk. Inte döende, men raspig och hostig och annat
irriterande så jag bestämde mig helt enkelt för att somna om och samla krafter.

*viiiiiiibb*
Shine on *viiiiiibb*  right from the hart. *viiiiiiibb* You would keep shine on...*viiiiiibb*

Mobilen ringer 10:11. Ska jag svara? Näää, jag kommer ändå inte kunna föra
ett vettigt samtal i mitt skick... fast det där är ett nummer jag inte känner igen...


Nyfikenheten vann tillslut över stoltheten.


- *hostrasp* Hallå?

- Ja hej, är det Cecilia?

- Ja, förlåt. Hej *
harkel*

- Hej, det är
blablabla (har redan glömt namnet), drottningens presstalesman. Väckte jag dig eller nåt?

- Nej, jag är lite krasslig

- Jaha, oj då, då ska jag inte hålla dig så länge. Det är så att drottningen inte har några bilder från sitt tal igår, men ni hade några bilder på henne?

- Jag och Simon

- Vi skulle jättegärna använda era bilder om det går bra

- Ja gud ja, absolut

- Frågan är hur vi ska lösa det då att få över bilderna om du är sjuk...

- Simon har alla mina bilder också på sin laptop

- Jamen vad bra, då ringer jag Simon då och sen så får du krya på dig!

- *
garv/hostning* tack. Ha det bra

- Ha det gott

- Hej

- Hej









"Jag har aldrig... blivit väckt på morgonen av drottningens presstalesman!"

*dricker*




Musik

Kommentarer
Postat av: Thure etc

Är det sant????!!!

I så fall TA BRA BETALT

2008-09-10 @ 13:46:21
Postat av: Cicci

Jag låter Simon sköta det där

2008-09-10 @ 15:09:20
Postat av: smultris

daniel och jag tycker detta är grymt coolt... synd bara att jag inte hann få på mig klänningen innan ni fotade mig, nu kommer ju mina nakenbilder hamna i pressen alltså?



för övrigt... WOW!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback