Tjillevillevipp-pompompom

- Alla bara gifter sig och gifter sig och gifter sig. Snart är det bara du och jag, Tjorven, som inte är gifta ett ända dugg.
-  Och det  skönt! Jag tänker aaaldrig gifta mig, så det så!
- Men du sa ju att du sklle gifta dig med en rörmokare.
- Jag kan väl inte gå och gifta mig med en helt främmande karl heller.

Åh, jag älskar sån här logik!
Egentligen skulle jag gått på utställning och plåtat eller åtminstondestädat men det slutade med Tjorven & Skrollan istället. Jag tycker faktiskt de här filmerna bara blir bättre och bättre ju äldre man blir.
Jag har nog lite extra kärlek till Saltkråkan för att Melker är så lik min pappa fast med mindre kött och fler kala fläckar


Musik




Ha! En snubbe kom fram till mig efter yogan och sa att jag hade varit på TV härom dan. TV4 filmade från Clarion och lyckades få med den enda, korta stunden jag satt tyst och snällt och bara lyssnade på de som höll föredrag. Eller "lyssnade" kanke är lite att ta i med jag tittade på dom i alla fall. Annars sprang jag omkring med kameran och försökte få olika vinklar och perspektiv. Anton Abele var svårast att få snygg på bild. Han hade taskig hållning och underbett

Kommentarer
Postat av: smultris

jag ska gifta mig med daniel... nån dag... och det vet han om... så han ska gifta sig med mig med :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback