Shit!

Ni som har känt mig länge, kommer ni ihåg David? David, vattenskidkollo, räddade mig från att drunkna?
Han var det stora samtalsämnet när vi gick i mellanstadiet och alla var nyfikna på att se vem killen var. Tyvärr kunde jag aldrig visa hur han såg ut eftersom att min dator kraschade strax efter att jag kommit hem och så gott som alla mina bilder försvann MEN.. jag hittade nyligen en gammal bortglömd skiva där det faktiskt fanns några filmklipp. Så mina damer och herrar, detta är den berömda David:

 



Hehe, minnen minnen minnen. Jag var förövrigt en naturbegåvning på vattenskidor och kunde, första gången jag ens stor på skidorna, både svänga och åka på en skida. Det ni ;)

 


Kommentarer
Postat av: smultris

Nej... jag har nog aldrig hört den historien så jag vet inte vem han är...

Postat av: Cicci

Vi kände inte varandra då

2009-12-12 @ 03:07:35
Postat av: smultris

jag missade att du hade skrivit "Ni som har känt mig länge"...

2009-12-12 @ 13:49:26
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Cicci

och "det stora samtalsämnet när vi gick i mellanstadiet"? :P

2009-12-12 @ 15:59:25
Postat av: smultris

nuere jul igen och nuere jul igen osv.... PUSS o KRAM

2009-12-23 @ 11:03:45
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback