Aj




Min syster är sjuk
Jag fick reda på det nyss
och nu sitter jag i soffan helt tyst
Min syrra
Mitt allt är påväg bort
Hon ringde häromdan och jag förstod att det var nåt
och med en darrig ton sa hennes röst:
"Ken, dom hittade en knöl i mitt bröst"
Jag tappa telefonen och satte mig på marken
Jag svär det här kan fan inte vara sant men
mitt i all stress vill min storasyster skydda mig
Hon säger: "Ken, det är ingen fara, snälla lugna dig!"
Hur ska jag kunna glömma bort den där stunden
när jag satt bredvid mamma och torka blod ifrån munnen?
och nu är cancern tillbaks i min syrra
Jag svär, jag fattar inte vart hon finner styrka
Jag är så svag
Jag är så rädd i mitt lilla hörn
Jag ber en bön för jag vill inte att du ska dö

Jag ber en bön för jag vill inte att du ska dö

Det här är låten från din lillebror
Finns bara tårar, det är lättare att skriva ord
Det är så tungt nu för Connie och barnen
Det blir en kamp att bara klara vardagen
Du är på cellgifter
Det gör så ont att bara höra dig prata om nästa operation
Dom har hittat en till i andra bröstet
Vad fan hände med den första doktorns löfte?
och under täcket så fäller jag tårar
Känns som om jag är den enda som inte kan sova
Det är inte rättvist att du är den som drabbas!
Jag svär, det borde varit jag
Har så svårt att andas
Jag och Diana var ju alltid så vilda
medans du blev en riktigt bra kvinna
Jag bara grinar ifrån mitt lilla hörn
Jag ber en bön för jag vill inte att du ska dö

Jag ber en bön för jag vill inte att du ska dö

Julie gråter som för typ sexton år sen
Fall och bråken över mamma nu förlåten
Torka tåren för du blev så mycket bättre
Antar att allt du såg gjorde att det räckte
Du var så liten då, jag minns inte så mycket
Bara små, svaga bilder att hon dricker
Det skulle vart vi fyra för alltid
Komihåg vad vi sa om vår framtid!
och du är den som alltid hållit ihop familjen
Jag svär, det är så att det är du som är ringen
av alla minnen gör vi livet lite simplare
för nu på kinden är det tårar som rinner ner
Det här är mitt brev, ta med det till mamma
Hälsa henne att jag var tvungen att stanna
Du vet, jag ska hålla hoppet vid liv
Dom säger ju att cancern inte längre finns inuti!
För andra gången så tappar jag kontroll,
förlorar allt jag har och bara börjar om på noll
"Jag älskar dig Julie, fan" jag viskar från mitt hörn
Jag ber en bön för jag vill inte att du ska dö

Jag ber en bön för jag vill inte att du ska dö





Kommentarer
Postat av: smultris

Ken Ring kom fram till Daniel häromkvällen när D stod och väntade på tunnelbanan, Ken tyckte Daniel hade en "cool gura" så dom jammade ett tag till tåget kom :D

Postat av: Cicci

coolers ;)

Jag är annars inget stort Ken Ring-fan men jag tycker det var så fint att han vågade kliva upp på scenen där och bara vara så äkta. Sårbar på scen måste ju vara bland det svåraste man kan göra

2009-10-05 @ 11:52:06
Postat av: smultris

han hade väl knarkat på innan... jävla pundare han är alltså... och en pinsam sådan... jag läste en intervju med honom nyligen där han pratade om sitt droganvändande och om sina andra åsikter... han har inte alla hästar hemma om man säger så :D

2009-10-07 @ 21:43:57
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback