Draft: Okt. 2, 2009

Damdidadidadidamdamdam
Damdidadidadidamdamdam
Damdidadidadidamdamdam
Jag har aldrig blivit kysst

Jag gick mig ut en afton på en tonårsdans 
där jag mötte lille Hans.
Sista dansen så bjöd han upp
en annan tjej och jag var utan chans
så jag har aldrig blivit kysst (aldrig blivit kysst)
Nej aldrig blivit kysst (aldrig blivit kysst)
Aldrig blivit kysst och det är väl ändå inte schysst?

Damdidadidadidamdamdam
Damdidadidadidamdamdam
Damdidadidadidamdamdam
Jag har aldrig blivit kysst



Lyckades förövrig få ner lite bilder från ett minneskort vars kamera (hu, vad svårt det blev) gick sönder. En full mö tappade den i kullerstenarna och det var inte jag. Men de är hima fina måste jag säga. Mycket naket som alltid men kroppar är tjusiga. Denna är däremot lite... ja, titta själva



Medeltidsveckan 2007





Kommentarer
Postat av: smultris

doggies :D

Postat av: cicci

Precis ;)

2009-10-04 @ 15:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback