Önskelista!

Jag har förstått att det ändå är en del släktingar som läser min blogg (även om ni aldrig kommenterar) så för att jag att lat så lägger jag ut min önskelista här och bjuder även in (släktingar!!) till födelsedagsfika kl 11:00 den 17 oktober. Andra vänner, bekanta och bihang till dessa är välkomna senare på kvällen vid... 20:00? Kanske? Man får ta med egen dricka och man är välkommen att trängas i den lilla, lilla sängen eller i den något större soffan om man inte orkar åka hem.


Önskelistan:

* Pyamasshorts - Inga långbyxor men inget kort och säckigt. Pösigt, mjukt gärna randigt.
* Ulltofflor
* Kaffebryggare (kolla med mamma så hon inte redan köpt en)
* Vattenkokare (se varning ovan)
* Tekanna (samma varning)
* Handdukar (kolla med mormor)
* Sängkitt - enfärgat! Vitt lakan, annars matta färger eller vitt. Inte svart.
* Löste och teburkar
Filmer:
* Livet är underbart
* Skicka vidare
* Georgia Rule
* Rent


Mer formell inbjudan kommer antagligen. Nu ska jag svoa. Puss och natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback