Jag la mig tidigt för att orka upp

Måste gå upp 01:30 när jag jobbar öppning. Grejen är att jag var hemsökt inatt (annars är jag grym på att sova) så jag vaknade för en timme sedan och kan inte somna om. Jag har yogat. Jag har druckit te. Jag har ringt och pratat med Mofasa. Jag har tittat på melodifestivalen som faktiskt är ett riktigt tröttsamt men inte till den graden att jag somnar. Nu sitter jag och tuschar lite.  Ska skriva lite sen och därefter får vi se. Det spelar egentligen ingen roll om jag somnar eller inte. Det enda som kommer att hända är att jag faller i koma direkt efter jobbet imorgon och hey - då kommer jag vara ordentligt utsövd på måndag.

Det så många saker att vara rädd för. Trötthet skainte vara en av dem.


Jennys bild, min retusch



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback