Sjuk och emlig

Det är så häftigt det här med hur kroppen kan fungera.
Jag är helt säker på att jag blev smittad av min syster i fredags men jag har haft så mycket viktigt och häftigt och givande för mig i helgen att det fick vänta.
Då menar jag inte att jag ignorerade det utan när allt detta hände så var jag inte sjuk. Det var först när jag var klar med allt (som hade gått fantastiskt bra!) som jag började känna mig... lite sömnig. Kommer hem och två timmar senare så badar jag i näsdukar med lock för öronen och är lika varm som ett tekoppen jag håller i.

Men jag klarade det! Jag är grym :D

Det vore trevligt om jag är frisk nog att vara med syrran när hon söker in till AF imorgon, jobba tisdag morgon (need the money) och gå på bio med brorsan samma kväll men jag får ta det som det kommer. Nu ska jag bara ta hand om mig själv, dricka gått te, se en mysig film och sova jävligt gott för det har jag förtjänat.



Kommentarer
Postat av: smultris

ja det har du tamejfan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback