leka-leka

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: nyvaken
Favoritgodis: Det varierar mellan olika chokladgrejer. Just nu är det riesen och ritter sport
Är det nåt du absolut inte äter: Jag äter allt men jag tycker inte om zebrurka (gurkliknande saker som squash, aubergine e.t.c.) och varm paprika
Kläder just nu: Svarta strumpor, svarta, höga byxor, genomskinlig, turkos och brun orientalisk tröja, turkos och brun bikini (ska bada med Hanna) och turkos-blått hårband
Musik just nu: *sätter på itunes*.... Uno Svenningsson - En sökares hjärta *stänger av itunes*
Vad sa du senast: "Du skojar!" (Jag pratade med mig själv när jag letade efter min bikini)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: renässans (slutet av medeltiden)

Tillbaka efter badet (översta delen skrevs kl 10 i morse)

Sommarplaner: Jobba, flytta, ev. medeltidsveckan om jag vågar, träffa många vänner, testa på zorbing.. vi får se vad mer
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Varken eller. Dricker varken alkohol eller sockerdrycker.
Hur många kuddar sover du med: En
Favoritväder: Jag älskar faktiskt när det är tät dimma men bara för att det är så sällsynt. Annars sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: fullt utrustad lyxkryssare, fiskeutrustning och Mofasa
Spelar du nåt instrument: Inte bra
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska - tyvärr
Sparare eller slösare: Lutar mer åt sparare tror jag...
Bästa film: Priceless, Rent och Resan till Melonia ;) och Green street hooligans
Tror på liv på andra planeter: Jag är helt övertygad om att det finns amöbor och dylikt i princip överallt.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja då. Och min första föräskelse. Och min första romans. Och min första kyss (alla med olika människor)
Älskar du henne/honom fortfarande: Absolut. Jag älskar henne som en syster och det kommer jag nog alltid att göra trots att vi inte ens kan prata nu för tiden. Ännu mindre umgås. Riktig hatkärlek, verkligen.
Har du några homosexuella vänner: Räknas bisexuella? Annars nej, inte vad jag vet.
Tror du på mirakel: Att jag fortfarande lever och är frisk är ett mirakel bara det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, så länge man har rätt ut begreppet "otrohet" med den man ska vara trogen
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Till en viss gräns
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: inga eller fler än 1
Bio eller promenad: beror på hur varmt det är ute
Är du kittlig: Absolut, men alla kan inte kittla mig
Snarkar du? Inte vad jag vet
Stjärntecken? Våg
Rädd för insekter? rädd nej, men äcklad om de är i något jag vill tugga på eller duscha i
Äckligaste insekten: alla typer av parasiter
Största svaghet: prestation. Jag vill alltid vara outstanding eller väldigt bra på det jag gör - annars gör jag det inte.
Det här är jag bra på: barn, sjunga, skriva, dansa salsa, skratta, citera, lösa alla problem som inte är mina egna
Bästa bok? Puss, Konsten att läsa tankar och Dårskaper i Brooklyn
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Vad heter det... när man kan gå in i andra människors hjärnor och ta över spaken så att säga
Vad vill du jobba som? Sångerska eller logoped
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Skrev. Nu har jag både blogg och poetsida så det blir inte så mycket över.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Jag kommer nog att tatuera mig någonstans. Vet inte var eller vad än och jag har funderat sen jag var 14
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Hellre lite grus i hörnen än ett rent helvete
Gungar du på stolen? Bara om det är en gungstol
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, jag är för rädd om min rygg
Vilken hand håller du gaffeln i ? Jag skiftar faktiskt
Är du rädd för blod? Hahaha nej :P Det kommer inte ta mig
Saltar du på maten? Det händer... ofta
Gillar du att sjunga? Nej, men om jag inte skulle sjunga så skulle jag dö och jag vill inte dö (förlåt Strindberg)
Anser du att du är stark? Mycket
Brukar du sola? Nej, men det händer att jag vilar när det är sol ute
Vad gör du om du får hicka? Hickar
Röker du? Nej fy fan
Snusar du? Nej, men jag skulle välja snus framför cigg vilken dag som helst
Använder du knark? Nej, jag behöver inte ;)
Kaffe, te eller inget? Både och
Har du en besatthet? :P personliga ringsignaler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback