Rätt nöjd tjej

Jobbet

Jag står och nynnar glatt som jag så ofta gör när jag är utom hörhåll från gästerna. In kommer Pete som är Ritazza's, O'learys och Stockholms gemensamma lustigkurre/pervo.

- You are singing Cecilia! You must have had great sex last night!
- Haha no, I sing all the time.
- I bet you are you naughty girl.



Jag tvättade i minst hundra timmar igår och då bland annat en ylletröja som jag fick från flytten i Solberga. När jag tog ut den ur tvättmaskinen så hade den krympt MASSOR!
Så jag klippte av en bit av ärmarna och nu är det en magtröja *tadaaaaa!*

Här skulle det vara en bild på mig i tröjan men det verkar som om min dator har bestämt sig för att bojkotta alla XD-kort. Å andra sidan så kanske det inte är det smartaste att lägga ut sin bara mage på nätet så ni får ett konstverk som visar hur det såg ut istället ;)

Jo, jag är visst skitlång :P

På lördag ska jag gå på jobbets personalfest. Jag brukar inte vara intresserad av sådana grejer men det lät så lagom soft med middag på O'learys och bowling. Min bror och Sara kommer också så det blir garanterat mysigt. Hoppas på att min nya nemesis kommer också. Eller vi är verkligen inte ovänner på något sätt, det råkade bara bli så att vi, redan första gången vi träffades, hittade en jargong fylld av sarkasm, ironi och nerrackande på varandra. Låter skitsorgligt men det är asroligt och det är så tydligt att vi båda tycker det :)
Extra tydligt blev det en dag när vi pratade om hur snäll och underbar Nicke är. Både Sara och Josephine(/a?) tyckte att jag också var jättesnäll, bara inte lika irriterande dumsnäll.

- Jag är förvånad över att du tycker det, sa jag till Josephine/a. Du är den jag är absolut taskigast mot på hela stället.
Då log hon stort och svarade
- Mmm, men med så mycket kärlek.


Åh vad jag älskar sådana människor.




Nu ska jag städa och dona lite innan det är dags att åka till jobbet.

Vinkeviink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback