Lovisa - Vem är hon?

Jag pratar ju jämt, jämt, jämt om min pyttelillasyster Lovisa så jag tänkte att nu är det dags att hon får prata för sig själv. Därför slängde jag upp några frågor som hon skulle få svara på. Här kommer hon: Lovisa Lind!


Tre namn jag lyssnar till:
Lovisa, Skalet, Flisen.  

Någonting jag tycker om med mig själv:
livlig

Någonting jag inte tycker om med mig själv:
ganska dålig förlorare

Detta är jag rädd för:
hajar och muränor

Tre saker jag vill ha varje dag:
 glass, äggröra, puss.

Tre saker jag absolut inte kan göra:
stå på huvudet, äta blommkål och rycka ut en tand. 

Det tycker jag om att göra:
bada, hoppa studsmatta, dansa.

Detta vill jag göra just nu:
leka med Cilla 

Bästa känslan:
lycka

Värsta känslan:
ångest

Är jag kär just nu?
nej

Jag vill gifta mig…
ja, men inte just nu

Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
skaffa hund, ta studenten, få ett riktigt bra jobb

Min käraste ägodel:
Skottan (en gosedjurshund)

Något jag vill ha i present:
Hund

Detta har jag på mig just nu:
En rosarandig tröja, ett par blåa jeansthights och en klocka

Favoritkläder:
Jag älskar alla kläder i alla sorters väder (storasysters kommentar: tönt!)

Favoritdjur:
Hund

Stjärntecken:
Stenbock

En bok jag älskar:
Kompisboken

En film jag älskar:
Råttantoj

Tv-program jag gillar:
Magi på Waybenner place, Hana Montana, Sonnys chans och Icarly

Detta äter jag gärna: 
Tacos

Hit vill jag gärna åka på semester:
Hollywood eller typ nåt

Färg på mina ögon:
Blågrön

Person jag beundrar:
Cilla och Niklas

Favoritfärg:
Alla färger (s-s kommentar: Så jävla PK :P)

Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Hund

Vilken är din favoritrestaurang?
Kinamuren

Badkar eller duschkabin?
Badkar


Kommentarer
Postat av: smultris

badkar är bäääääääst ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback