Temadagen


Det var verkligen en toppenbra idé! Yogan var störtskön och brödet var glutenfritt ;) Jag har faktiskt t.o.m. börjat göra solhälsningen varje morgon.

Jag tycker verkligen att det bästa sättet (för mig) att lära sig är att faktiskt göra och vara. Lite som med bilkörning. Jättebra att du vet var allt sitter och vad alla skyltar står för men det hjälper föga om du inte kan köra.

Yogaläraren var så himla bra. Garanterat den som snabbast fått tyst på oss utan att höja rösten eller visa minsta lilla irritation.

Filmen var också en glad överraskning! Jag hade fått för mig att bollywoodfilmer var lite B men jag tyckte faktiskt den var riktigt bra. Bra skådisar, bra filmat.. danserna och sångerna var åtminstonde roliga ;)
Bara en jättebra och inspirerande dag. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0