Inget är som man tror va?

"Du ser vad du vill se men vad du ser är blott en hägring! En våg bland andra vågor! Du ser en låda. Jag ser ett monster som tappat sina ögon!"

/Poeten i "Resan till Melonia"



Fan ta Fibes, Oh Fibes :P
Jag lyssnade på "Goodbye beloved ones" och blev så tagen att jag försökte hitta ett klipp med den från youtube att länka från ett nytt, nostagliskt, sorgset och skittråkigt inlägg från blogg. Självklart fanns inte den låten på där så jag kikar runt bland deras andras låtar för att se om jag hittar något liknande.
Klickar på första låten... och fan.. den gjorde mig ju glad igen!

Nu kan jag ju inte skriva något nytt, nostalgiskt, sorgset och skittråkigt inlägg längre - attans!

Här är låten som räddade min kväll (och förstörde min sömn?)

Fast jag får varna för slutet. Det stör mig


JA! Inget depp nehe, vad ska jag då skriva om?
Jag kan slänga ut några bilder jag just redigerat på min muminfjolla. Puss hjärtat, vad mycket roligt man kan göra med dig! Riktig Mona-Lisa jö ;)


Snäller, Butter & Spjuver?
image231




*sjunger* taaaaaakeeee oooooooon meeeeeeeeee.
Taaaaaaakee meeeee ooooooooooon!
image236

Kommentarer
Postat av: Isak

jag ska faktiskt klippa mig idag, det var ett tag sen så du ska se mig nu när jag är ofixad, burr le fluff=D. och det ska bli tuppkam igen(inte lika slarvigt gjort som sist dock hoppas jag);D.

haha, du ska allt få bli taken när vi ses om det är det du vill;P*flabb*.

2007-11-05 @ 08:00:09
Postat av: Salllad

Nope, det är inte vad jag vill men tack för erbjudandet fjollan min


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback