Mycket väsen om ingenting

För er som inte vet det; De flesta av bilderna jag lägger upp förstoras om man klickar på dom. Även lite större bilder.
Det skadar ju aldrig att pröva






Så! Nu har vi internet igen.




Jag ska be Morsan, Fredd, Pappa, Mumin och Hanna om ursäkt. Jag hade tydligen inte loggat ut från msn utan "dissade" visst folk hela kvällen igår. Bilderna på de vackra människorna ovan (utom mumin, eftersom att jag aldrig träffat människan) är tagna ur temadelen "känslor" ur skrattmappen. Helt underbar att bläddra egenom. Tips!





Nej igår kväll var jag inte ens i huset utan jag var på Southside och träffade lite underbara potäter. Johannes och jag satt och grovflörtade som vanligt. SagaSofia läste min text Smakfulla Revir. Jag var en riktigt, riktigt dålig publik till de två tävlande poeterna. Jag satt och gladde mig över/störde mig på deras utseende och sms:ade med Morsan. Rakel Lorner välte jag nästan. Jag och Daniel sjöng lite Loke som vanligt. Insåg precis att
jag inte har en enda bild på Shin. Ändring krävs!
Shin och Aberatio är nog bäst på att sätta igång
min kreativitet. Jag och sistnämnda sms:ade
lite om kvällen vilket snabbt ledde till att jag spårade ur
fullständigt och fick visioner om mig och Gud, sittandes på en
pub och snackar om hur stressigt det är på jobbet. Nästa dag
sitter vi med morgon kalufser vid frukostbordet
och tittar ut genom fönstret. "Vad fint det blev!"
nickar jag uppskattande mot honom och tänker
tyst att jag är förbannat tacksam över att jag bara är telefonförsäljare och studerande. Det hade kanske varit mer logiskt om jag varit Gudstroende, vilket jag inte är... vad jag vet. Men jag är våg, jag kan ändra uppfattning

Om man kunde bli världsmästare i dagdrömmeri så skulle jag nog ha en skaplig chans.





Den senaste tiden har jag verkligen läckt kärlek. Hade jag inte varit så uppfostrad så hade jag hoppat upp i knät på första, bästa besvarade leende och svära honom/henne evig kärlek. Men jag är sån, jag vet inte riktigt vad "för nära" betyder på andra än artiga synvinklar och de som jag verkligen tycker om och trivs med.. ja, kunde jag smälta in i er så skulle jag göra det. På vissa går det nästan och det uppskattar jag så fruktansvärt mycket. Ni vet vilka ni är och ni är värda guld.


Startar jag och mina grabs någon gång ett band så ska vi heta "Faamåås pojkar"

Kommentarer
Postat av: smultris

vem är galningen i rött hår med ett leende större än månen ;)

Haha, shit :D

JAha, hur kommer det sig att SS läste din dikt...

Postat av: cicci

Det min ögonsten, flickvän, buksvägerska, fotokollega, poetvän och morsa. Fin va? :D

För att hon och jag är bästa vänner och när jag visade henne texten så kände hon sig bara tvungen att läsa den. Jag kunde bara inte hindra henne! :O

;)eller så fick man lägga sina texter också fick den som ville läsa bara dra en högen. Rolig slump

2008-04-01 @ 21:43:32
Postat av: Tobbe

Historien om Gud blev intressant. På grund av tidsbrist
fick jag dock för lite betänketid att skicka ett vettigt svar.

Jag tror förresten att Gud varit på semester lite väl länge nu. Eller så tog han livet av sig.

2008-04-01 @ 22:52:27
URL: http://www.aberatism.com
Postat av: Cicci

Inte alls, men han är väl antagligen utbränd och gör bara det absolut nödvändigaste, som frost i november och knoppar i april

Tänk, om jag har en taskig dag på jobbet så säljer jag dåligt den dagen. Punkt. Har han en taskig dag på jobbet blir det krig. Småsurt yrke

2008-04-02 @ 06:20:45
Postat av: mumin

Den där bilden är klockren, vilken egoboost^^(du vet hur det är med megalomani;)). ursäkt godtagen, jag var inte inne på msn då så jag led inte av det=P.

2008-04-03 @ 09:18:14
Postat av: mumin

Världen och Gud, vilket ämne för diskussion. En liten tanke jag fick häromdan är att jag börjar hålla med Guillou mer och mer. Det är samma heliga krig som varit igång sen första korståget som är idag i mellanöstern. Vad som skulle behövas är en tredje part som slår ut de andra, en Satanist/Mörk filosofi-makt kanske?....Jaaa, det skulle nog vara rätt så utmärkt om någon driftig jeppe startade en "Brotherhood of NOD"-klon och spöade USA:s rumpa och bombade sönder alla "heliga" platser, ex Stenen i Kabul eller Vatikanstaten. Om inte annat göra det för tillfredställelsen att ge de där gudsslavarna en känga i fejset=P.

2008-04-03 @ 09:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback