I wanna really, really, really wanna zigazig-ha

Skulle visa brorsan hur dålig deras senaste låt men fan, den där är ju skitkul.



Har precis varit hos farbror doktorn


- Röker du?

- Nej

- Har du druckit mycket alkohol den senaste tiden?

- Nope

- Kaffe?

- Ehh.. en och annan kopp kanske...

- Jucie?

- Har väl hänt...

- Apelsinfrukter?

- Räknas mandariner?

- Allt jag räknat upp nu är till en viss mån frätande. Du har något som är ungefär som magkatarr, men det sitter i strupen istället. Det läker av sig självt om du genast slutar att äta eller dricka det jag just räknat upp.


Åh.. det sista jag fick i mig innan jag gick och la mig igår var en mandarin och en kopp kaffe och det sista jag fick i mig innan jag gick iväg i morse var två glas juice och en mandarin. När vi skulle göra en personlighetsanalys på psykologin (intressen, utseende, status, personlighet etc.) så försökte Fredd få mig att skriva kaffe på alla, det här kommer nu gå jättebra. Som Morsan säger, det blir te till mig framöver.

image538

Fotograf: Smultris

Kommentarer
Postat av: Daemon

Te är gott! Mycket godare än kaffe.

2008-01-17 @ 14:22:22
Postat av: smultris

fiiiiiin :)

Postat av: Tobbe

Jag är en fikamänniska.
Ett cafébesök utan att kunna avnjuta en god cappucino skulle vara hemskt. Som att vara en fågel i en bur!
På något sätt...
;)

2008-01-17 @ 18:14:55
URL: http://www.aberatism.com
Postat av: cicci

åh.. tack Tobbe. Nu känns det mycket bättre

2008-01-17 @ 22:24:08
Postat av: Tobbe

haha...
man gör vad man kan liksom ;)

2008-01-18 @ 16:19:10
URL: http://www.aberatism.com
Postat av: mumin

någon är visst missbrukarbenägen;).

2008-01-19 @ 18:07:34
Postat av: cicci

No shit mumin:P

2008-01-20 @ 10:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback