Me, I and myself

Ditt ego får sig
en skjuts, när
du hör allt positivt
som sägs om dig,
t o m av personer
som du inte trodde
brydde sig om dig

Haha, så sant. Fan vad jag älskar horoskop.





De första låtarna jag hörde idag var Easy Lover och The Power, vilket avgör saken. Fr.o.m. nu så byter vi 106.7 till 107.5, iallafall på mornarna, så kommer jag vara mycket trevligare att umgås med. Om någon sedan kunde bjuda mig på en kaffe varje dag skulle jag nog aldrig mer höja rösten. Åh gud vad kaffesugen jag blev nu, jäklar!





Jag och Farin pratade lite om alteregon igår och då började jag tänka efter vilka skillnaderna mellan mig och Bosse egentligen är. Kom fram till följande:


Bosse

  • Skrattar mer
  • Är mer vulgär
  • Skrattar högre
  • Ångrar sig aldrig
  • Blir lätt aggressiv
  • Är flörtig som sat'n
  • Gillar att överraska
  • Hamnar ofta i trubbel
  • Har nästan inga gränser
  • Blir själv aldrig förvånad
  • Sexigare (vildare? Hör ihop?)
  • Kan prata med vem som helst
  • Har självförtroende uppåt väggarna
  • Sätter sig i knäet på folk hon inte känner


Vi kan sammanfatta det med att Bosse helt
enkelt är mer. Som en följd av det så blir hon
snabbt trött också. Det är det skönaste med
att vara Bosse, hon har aldrig sömnproblem.


Kommentarer
Postat av: Isak

hoppas för allt i världen att du inte har kaffeandedräkt, för isåfall är det inte konstigt att det blir som det blir när du hookar ihop med någon kille;D.

2008-01-30 @ 08:01:26
Postat av: Cicci

Aoutch, den sved!

2008-01-30 @ 10:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback