Uppdatering (Smultris order)


Men tjaaaa. Har kommit hem från yogan och ätit pappas berömda potatismos. Han är grym på all typ av husman men det han är bäst på är sagor. Eller han var iallafall det senaste gången jag hörde en men det var några år sedan. Han verkar tro att man växer ifrån det...inte då. Jag skulle inte banga på en Rufus just nu. Ta det gärna som en vink Varg, jag vet att du läser *puss*

Jaja, nu ska ni andra får era redigerade bilder. Visste ni t.ex. att Morsan har en CPhand?
Jag skulle leka med en bild lite liquify och detta blev resultatet:
Tja.. jag blev inte nöjd och när jag inte är nöjd är jag irriterad och då går det såhär: Den här bilden har jag faktiskt tagit själv också. Vad fin du är Daniel :)



Katie Melua

Kommentarer
Postat av: Daemon

Huhuhu, fina bilder. Gillar kanintänderna på mig :o=

2008-01-11 @ 08:51:03
Postat av: smultris

meeeeeh, det går ju inte att klicka och förstora fotona:(

Iofs har jag ju dom redan eftersom dom är mina, men jag vill ju se dina retuscher... *snyftar*

Ang i morgon så vet jag inte än, hela armen värker pga den senaste tatuetringen... kan inte vifta för mycket med den som man görr i wii ;)

Plus att fettot ligger och är sjuk (igen)

Men men men men... vi hörs i morn, jag har iaf köpt en 3-liters mjölk ifall vi har femkampen :)

PUSS

Postat av: smultris

och nu är det lördag... vart håller du huuuus?

Varför inga svar i bloggen?
Vart e du?
leker du med nån rolig person?

Hallåååå?

hehe, puss.

2008-01-12 @ 12:11:36
URL: http://www.smultris.se
Postat av: smultris

hoho, du har minskat ner mina tänder och jämnatb till mig på ena bilden... fan vad snygg jag skulle kunna vart om jag såg ut som din retusch... kan man ta med denna bild till tandläkaren tro?

2008-01-12 @ 15:59:41
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sandra Lang

Bild nr 4 är grymt bra!

2008-01-12 @ 23:16:34
URL: http://www.sandralang.blogg.se
Postat av: Sandra igen

Hm... alltså... jag menade nr 6. Fyran är grymt bra på sitt sätt också.

2008-01-12 @ 23:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback