Flaten

Tessie och jag badar i flaten med Carlsson juni 2008








Kommentarer
Postat av: smultris

jag vet inte vilken bild det är du menar?

Kan det vara den med armarna här till höger?



För i såna fall är det ju en heeeeelt annan typ av bild o annars skulle det inte gjort nåt heller ;)



PUSS

Postat av: cicci

Nope. Jag menar i bildkollaget. Tjejen som går mellan bilden på Tessies äckliga drinkar :P, Shins bakhuvud, under den skrattande kvinnan i glasögon och över bilden där jag sprutar vatten på Calle. Själva upplägget påminner mycket om den svartvita tösen du fotade när vi var på stan. Du har den på fotosidan också. Heter antagligen någonting med älva eller nåt liknande

2008-06-11 @ 10:23:11
Postat av: Mumin

ögongodis asså, det lär då vara min svaga länk;D.

2008-06-11 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback