Och jag är ju som vanligt helt lost

*durredingdingdingding!* (Får ett sms från Popeno)



"Du heter Bäckström i efternamn va?"

"Bäckström Lind. Why?"

"Och är med i Metros fototävling?"

"Yes. Kom till delfinal i alla fall"

"Grattis! VIlken fin bild!"

"Tack!;)"


Jag hade redan sett på hemsidan att de fyra bidragen som gick vidare hette Walkabout (som jag röstade på), Back to the future, Livets mirakel och Subway and busses så jag antog att det var en specialartikel med alla foton från delfinalen.




*durredingdingdingdingding!* (Får ett sms från Thieme)



"Här sitter man och läser tidningen och ser att du har kommit  tvåa i Metro photochallenge!" 

"Ja sedär! Så går det om man har en farmor med många talanger"

"Haha ja verkligen. Grattis till silvret!"




När jag kliver av bussen greppar jag första bästa Metro och bläddrar fram tills jag kommer till en sida där det står METRO GLOBAL PHOTO CHALLENGE 2008 med 8 bilder, 2 större och 6 lite mindre, under.


Folkets val:

  1. Walkabout  - Anna Arvidsson
  2. Back to the future  - Jonas Dahlström
  3. Livets mirakel  - Jonas Ohlsson
  4. Subway and busses  - Hans Geijer


.... JURYNS val:

  1. Urban ekorre  - Per Söderman
  2. Skugga  - Cecilia Bäckström  <--- 
  3. Moving on  - Malin Swenson
  4. T-REX  - Johan Bylund




Fan vad jag är BRRAA
Här får ni bilden igen





Musik

Kommentarer
Postat av: smultris

detta är ju självklart så sjukt coolt och jag tänker ta åt mig äran litegrann genom att säga att jag faktiskt tjatade på dig redan när bilden var i kameran... ;) om hur förbannat bra den var och att jag var avis på den... jag e så stolt över dig hjärtat....



riktigt riktigt stolt :D



PUSS





Ps: vad har din mamma gett för respons på detta?

Du har väl berättat?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback