I år tar jag över planeringen

Musik

Jag planerar som fan för min födelsedag för att slippa hamna i samma situation som tidigare år.
Idén är att försöka samla så många av mina härligaste kontakter på ett och samma ställe för att ta ett glas och snacka skit. Poeter, fotografer, sångare, salsare, gamlingar, ynglingar - bara alla! Ni som läser det här är antagligen jävligt bjudna, jag ska precis sätta mig och göra en inbjudan.

Jag läste precis ett inlägg från min lösenordsskyddade blogg om en födelsedag för två år sedan.
Citat som "Det hela slutar med att jag bryter ihop på hallgolvet medan de andra samlar ihop sina saker ut i hallen och kucklar "Hej dåå. Vi syns ikväll" som om de inte ser att jag ligger där", "Han körde dit och så spenderade vi dagen med att köra omkring på Kungsholmen och sjunga till hans bilradio. Blommor och choklad hade han med sig också. Det är så lätt att vinna en ledsen flickas hjärta" och "Jag vet inte hur jag ska slippa fira födelsedagen nästa år för då kommer jag fortsätta höra hur otacksam jag är. Jag orkar inte för de har ju rätt. Jag är inte ett dugg tacksam, jag vill bara bli lämnad ifred" är riktigt jobbiga att läsa nu. Det är mycket lättare att tycka om sitt för-några-år-sedan-jag än ens jag man är för stunden. Eller så var det i alla fall men tack vare terapin är det så fantastiskt mycket bättre.

Jag tror det kan bli bra i år. Det måste det bli

Kommentarer
Postat av: smultris

aj lav juuu

Postat av: smultris

Det sitter 3 brudar här och är astrista, klasskamrater alltså... dom liksom äger grabbarna i skolan, jag som bor här... vem är jag liksom... typ... kul skit...

2008-09-20 @ 22:00:59
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Thure etc

Jag har exakt samma positiva uppfattning om dej som jag fick första gängen jag träffade dej, det kan du alltid lita på

2008-09-20 @ 22:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback