Timglas

"Där finns det ju sä jäkla mycket snyggt men man kan hålla sig till att bara titta"

"Det tycker jag inte du gör ioförsig men det kanske är en annan grej om man gör något med en tjej, typ mig... då kanske det är mer okej?"



Man brukar ju säga att den man älskar alltid är vacker. Är den man tycker är vackrast den man älskar mest då? i sånna fall älskar jag min lillasyster mest men Maria måste ligga i topp 10. Herregud, Kvinnan är ju som ett sagoväsen. Tidlös skönhet.

Musik





Vi tog några sjukt vackra bilder i studion idag men det är inget jag ska lägga upp med tanke på att det är lite bart. Idag har jag gått på yogan i exakt ett år så jag ska ta med mig tårta ;)

NU ska jag skriva några loggar. Puss på er

Kommentarer
Postat av: smultris

men ohhhh , sluta.. fråga om du får lägga upp några, sätt din stämpel tvärs över dom så går det inte att använda bilderna ifall nån snor dom... jag tycker ju såna bilder är mest intressanta... pliiiiis?



O du, en närbild på ansiktet så man ser skönheten, ögonen... o inte bara den fina kroppen...

Postat av: Cicci

Åh men jag är så kär i dom och så fruktansvärt rädd om dom. Jag har precis haft ett allvarligt samtal med henne om hur snabbt vackra ting sprids på internet och vi är hjärtskärande överens om att där är de inte välkomna. En ansiktsbild kan vi däremot ordna, jag ska bara få bilderna i datorn först.

2008-09-04 @ 15:09:00
Postat av: Mumin

Habba habba! viftar lite förläget med svansen

2008-09-04 @ 22:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback