Just det!

Bilderna jag lovade. Försvunnet och upphittat. Jag har inget photoshop på den här datorn så ni får ta dom som dom är. Så här såg jag och folk i min omgivning ut för några år sedan.

Som förklaring till de första bilderna så hade jag en liten spegel på väggen framför min skrivbord på den tiden ("När jag var liten, på 1900-talet")




 


  
    


Ahaha! Här är mina favoriter. När Natta lärde mig hur man är sexig och vad det innebär att ha en klädstil. Lite överdrivet, som det alltid blir frsta gången man gr något. Jag har tyvärr inga bilder på när Hanna lärde mig dansa men jag kommer precis ihåg vad hon sa. "Höfter Cilla, mer höfter! Det är det enda du omöjligt kan göra för mycket"

 

Mästarinnan


Lärjungen
 




Nu kan ni snart klara av alla vad-kan-du-om-cicci-test i världen.
Middag
Kram

Musik <- för att få in ännu mer nostalgi ;)

Kommentarer
Postat av: smultris

satan så lik Niklas på de översta bilderna... och jag som aldrig tyckt att ni är lika ser ju nu hur jäkla fel jag haft ;)

Postat av: Cicci

Hurra! Jag är lik min bror :D myser

2009-04-04 @ 12:30:41
Postat av: smultris

är niklas kvar in tha Paris?

2009-04-04 @ 12:38:52
URL: http://www.smultris.se
Postat av: cicci

yes. 3 månader till

2009-04-04 @ 13:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback