Julbak m.m.


Nu sitter jag och lyssnar på Benny Benassi och laddar över
bilder från bakningen. Istället för att Hanna, Nicke och Christian
kom och kladdade här i lördags så kom Nicke i lördag, Hanna i
söndags och på onsdag åker jag till Christian (fast då blir det
nog bara middag). Nicke gjorde i alla fall en sjukt avancerad
kaffebakelse och Hanna brände pepparkakor. Själv gjorde jag
kola/knäck ena dagen och andra dagen gick till att slå in de små
rutorna i smörpapper.

 



Idag ska jag jobba stängning
Imorgon ska jag göra allt som jag inte hinner när jag är ledig (om jag inte ska jobba, det får jag veta senare idag)
Onsdag: middag hos Christian
Torsdag: Se "imorgon"
Fredag: Lovisa-passning. Det var verkligen på tiden, jag har saknat henne så himla mycket.
Lördag: Eftersom att Lovisa slaggar över så blir det nog till att vakna tidigt, äta frukost, gå ut till närmaste lekpark, gå in, göra lunch, spela spel och sedan blir hon hämtad av sin mamma.
Söndag: Träffa Shin

Ganska lagom full vecka. Kommer varken stressa ihjäl mig eller ligga på latsidan. Nu måste jag få i min lite frukost innan jag blir olycklig. Ciao!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback