Leka? Leka!


Hej! Tillbaka från Skåne med mobilen i fickan och nyckeln i låset. Ja, min ena nyckel har faktiskt fastnat i överlåset så den har fått sitta där hela helgen. Om någon har vägarna förbi så är han/hon varmt välkommen att försöka lirka loss den.

Under tiden så har jag fått en utmaning. Eller ja.. utmaning skulle jag nog inte kalla det, snarare en uppmaning. Fick backa några bloggar för att hitta någon som hade ett så pass stort "utmaningskort" att man kunde läsa texten utan förstoringsglas.




Självklart blev jag utmanad av
den lilla Smultronblomman och mitt ord till henne, om henne, är såklart: Poetisk

Men! Jag kan inte nominera någon annan än Simon för jag är så egotrippad att jag inte läser andras bloggar alls. Möjligen Maddan då och en tillbaka-kaka på Sötrosen. Så därför, eftersom att jag är en lydig tjej, så lånar jag in två bloggar. Ostbloggen och hemlös.


Nu ska jag slagga
Vinkeviiink


Kommentarer
Postat av: Simon

Öööh?

Vad ska man göra?

2009-09-21 @ 00:14:14
Postat av: smultris

Läs på bilden Simon, läs :P

Postat av: smultris

One Word tebax till dig:



föränderlig!

2009-09-21 @ 19:50:56
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback