14 nätter av skönhetssömn

Godmorgon! Jag ska alldeles strax äta frukost men först måste jag bara visa upp mitt fantastiska sov-schema. Mmm, jag har har gjort ett schema över vart jag ska sova de kommande två veckorna eftersom att allt måste bli en balans mellan "nära" till jobbet, möjlighet att packa (det sista ryker på torsdag nästa vecka så att sista helgen kan ägnas åt städning) men att jag fortfarande sköter mina business inne i stan. Älta är nya lägenheten, Östertälje är gamla lägenheten och Odenplan är min mammas/min brors lägenhet.

Måndag            Tisdag            Onsdag            Torsdag            Fredag             Lördag            Söndag
2                      3                    4                    5                      6                     7                    8
Älta                  Älta                Älta                 Odenplan          Östertälje         Östertälje        Älta

9                      10                  11                   12                    13                    14                  15
Älta                  Odenplan        Älta                 Älta                  Östertälje         Östertälje        Älta





Så! Nu måste jag käka om jag ska hinna till jobbet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback