Underförstått

Vi sitter på tuben.
Säger ingenting.
Jag ligger mot Tessies axel och halvsover.

På andra sidan fyrsätet sitter en överviktig ung man med frånvarande blick.

Vi Hötorget reser han sig upp för att kliva av.
Kvar på sitsen är en obehaglig våt fläck.
Vi tittar på honom och visst är den obehagliga våta fläcken även på baksidan av hans byxor.

Han går av.
Flera sekunder i tystnad fortskrider.


*drar ett djupt andetag*

- ... och då är ju frågan man ställer sig...
- Nej, det tror jag inte.






Fullständiga meningar är bara till för de som inte förstår.

Kommentarer
Postat av: smultris

men usch :(



Näe man behöver inte ta sig till tumba men jag har varit sjuk en längre tid och eftersom jag slutar vid 18-20 om kvällarna så har jag inte haft ork att ´åka till stan.



och ja, tumba ligger rätt långt bort om man ska åka så långt bortifrån som där du bor :P

Postat av: smultris

men usch :(



Näe man behöver inte ta sig till tumba men jag har varit sjuk en längre tid och eftersom jag slutar vid 18-20 om kvällarna så har jag inte haft ork att ´åka till stan.



och ja, tumba ligger rätt långt bort om man ska åka så långt bortifrån som där du bor :P

2010-12-27 @ 08:20:44
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback