Musiklek!

Ha winap på shuffle och skriv låttiteln som svar på frågan, hur konstigt det än blir. Klicka fram för varje fråga, annars blir det inte mycket till musiklek.


Hur är din sinnesstämning just nu?
Varning på stan  - WOHO!

Vad gör du?
I begin to wonder  - oooh, det har jag gjort länge

Vad hade du egentligen velat göra?
Det kommer bara leda till något ont  - HAHAHAHA så jävla BRA och så jävla sant!

Hur är din framtidsvision?
Godless  - Oh, det hoppas jag verkligen inte :S

Vad tänker du på?
Chasing cars  - hahahaha ja nu gör jag ju det. Fan vilken rolig bild jag fick upp i huvudet.

Säg något som alltid gör dig glad:
Fear of the dark  - ooookey. Säger du det så

Säg något som alltid gör dig ledsen:
Just barely breathing  - nej, det känns ju sådär

Ta en person som du ofta tänker på och gör en association:
Take a picture  - Jenny!

Vad är det bästa som skulle kunna hända just nu?
U send me swingin'  - någon som vill dansa lite?

Jag säger alkohol. Du säger:
Vackert väder  - *byter inte alls samtalsämne*

Jag säger droger. Du säger:
Substitute for life  - Lätt!!  

Jag säger sex. Du säger:
Någon måste ha lagt något i min drink  - HAH! Dagens bästa!

Ge alla en sista hälsning nu:
Sommaren är här



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback