Hanna fyllde år igår...

Jag glömde  bort det. Igen. Tredje året i rad som jag glömde bort att ringa Hanna på hennes födelsedag.

Jag har skrivit upp det

Jag har lagt in  en påminnelse

Jag har varit med och planerat hennes firande

Jag har påmint min bror

Jag har pratat om det och tänkt på det i två veckor nu (första gången jag tänkte på att "Nu är det  snart" var faktiskt  den 15 maj) och jag missade det! I år igen! Och i år igen blir jag påmind när jag pratar med Hanna och hon säger "också gick jag ju ut igår eftersom att jag fyllde år..."



Hanna är min bästa vän i hela världen och har funnits i mitt liv sen den 15 juni 1990, dvs 4 månader och 1 dag innan jag föddes.





Så nu har jag skrivit in tre påminnelser den 15 juni (återkommande varje år) kl: 08:00, 12:00 och 20:00 samt en extra  dagen innan kl: 18:00.
Hanna, om jag missar din födelsedag nästa år IGEN så lovar jag att du ska få en all-inclusive resa till valfritt resmål om det så äter upp min hyra. Får se om jag har råd att följa med ;)


Musik


Kommentarer
Postat av: smultris

hihi, du missade min också :)

du är bra på födelsedagar :D

Postat av: Christian

Du har ju gmail, så lägg in det i dess kalender så kan du få ett SMS som påminnelse... Räcker inte ett SMS kan du ju lägga in så du får en SMS-påminnelse i timmen, borde räcka till och med för dig!

/C

2010-06-20 @ 15:43:20
Postat av: Anonym

Nu ska ni inte vara sånna getter

2010-06-20 @ 20:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback