Min fina fina Bapi

Igår morse vaknade jag av att gårdagens middag vänligt men bestämt uttryckte sin vilja att återigen se dagens ljus. Hela gårdagen gick åt till att sova och försöka andas genom näsan. Och så har jag pratat en massa i telefon bl.a. med min pappa.

Egentligen så skulle det ha kunnat vara rätt skönt att få bara andas i några dagar om det inte hade varit för att min dator förtfarande var hos min farmor. Jag hade nämligen varit kattvakt hos henne i några dagar och jag kunde inte åka och hämta mina saker nu p.g.a. smittorisken.

*pling-plong*
Säger min ytterdörr. Utanför står pappa med min väska, min dator och en matkasse fylld av jag-är-sjuk-käk, glass och vitamindrycker. Är han inte bara det finaste som finns? Nu ska jag svara på mail. Det lär ta ett tag.

Kommentarer
Postat av: smultris

sluta skryt!!!

Postat av: Cicci

Hahaha är det för att jag är populär eller för att jag har en omtänksam bap?

2010-06-07 @ 07:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback