Logik som gör mig glad i hjärtat


E: -Jag tänkte på ditt hot (?) att du kan vara dryg, och börja oroa mig för mina leder. Usch! Tänk om du knakar när jag rör mig?
Apropå att ta en promenad i stan tillsammans.

C: -Jasså, du gillar också associationslekar

E: -de är härliga när de är witta
men allmänt är det mycket stimulerande att låta det ena följa efter det andra utan plan

C: -Visst är det så. Ord rent allmänt är väldigt roliga att ha och göra med

E: -ska vi ta en promenad tillsammans då?

C: -Ärligt talat så känner jag mig inte alls särskilt sugen.

E: -då finns det ingen anledning att göra det

C: -Nej, det är fantastiskt hur logiskt och bra det kan vara ibland.

E: -otroligt! :P



Kommentarer
Postat av: smultris

när ska vi ses liksom????



och ja, 1 år har vi varit gifta... detta år har gått så förbannat läskigt fort... och nu e du vuxen liksom på riktigt också... fattar du hur gammal det gör mig?



;)

Postat av: Cicci

Ja herregud, du är så gott som död nu.

Jag blir nog aldrig stor på riktigt

2010-11-09 @ 07:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback