Till mig, från Tomten

Jag tänkte jag skulle ge mig själv en present.

Jag börjar nu att skriva en bok där jag samlar alla komplimanger jag får och några av mina gamla favoriter. När jag får boken är oklart, det beror på hur lång den blir och hur minnet är.
Det blir en hyllning till mig själv och alla fantastiska människor som finns i min närhet.

Alla komplimager är välkomna men jag fokuserar på de oväntade, lite konstiga komplimangerna som man ibland är osäker på vad de egentligen betyder eller om de ens är komplimanger, som t.ex. Mumins "En beskrivning av din poesi skulle kunna vara ' bearnaisesås blandat med krossat glas'".

Ni som vet med er att ni gett mig någon asbra komplimang någon gång som borde vara med får gärna höra av sig och påminna mig. Ev. kommer jag också att lägga till komplimanger jag själv gett så de får ni också gärna påminna mig om.



Jag tror jag kommer ha mycket glädje av den i framtiden.

Kommentarer
Postat av: smultris

du är den modigaste människa jag känner... det tycker jag du ska skriva i din bok <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback