HARM!


Jag har egentligen inga större problem med att kundservice på Telenor strulade till mig så att mitt abonemang där fortfarande inte är uppsagt.



Det gör mig inte jättemycket att det kommer att ta ytterligare några månader innan jag får tillbaka mitt gamla nummer.



Jag tycker det är irriterande, tråkigt och tröttsamt att jag då fått ett gäng fakturor (och kommer att fortsätta få) för att de har klantat sig.



Men jag är riktigt jävla förbannad över att idioten jag pratade med på kundservice ville förklara för mig (med en ton som lät ungefär vad-fan-vill-du-din-inkompitenta-jävla-mytoman?) att det var mitt fel eftersom att jag inte hade tyckt att det var konstigt att jag inte hade fått en bekräftelse. Hade någon berättat för mig att jag skulle få en bekräftelse? Nej. Hade jag kunnat fatta det ändå? Absolut, men då den senaste bruden jag pratade med sa att numret skulle vara överfört först 16 juni så väntade jag snällt till 16 juni och lite till, för att det inte gör mig så jättemycket om det klantar bort en dag eller två.
Men det gör mig förbannat jävla jättemycket att sillskallen jag pratade med för en dryg kvart sedan har mage att svara "nej." när jag säger "Jag ringde kundservice för att säga upp abonemnaget 15 maj. Sedan ringde jag igen 19 maj eftersom att numret fortfarande inte hade flyttats". "Nej"?
Och vet ni vad det absolut värsta var? Jo att under hela samtalet så var jag lugn och jättetrevligt, även mot den senast nämna, och när han var klar med att haspla ur sig oförskämdheter och gett mig klara besked sa jag "Tack så mycket för hjälpen" och la på.


Det som är underhållande är att jag bara har två förklaringar till varför denna karl fick för sig att uppträda så underligt.

  1. Det var en stackars tekniker som inte alls sitter där han sitter för att han är service-minded utan för att han faktiskt på riktigt vet vad som blivit fel i systemet.

  2. Att han var chef.



Fan vad jag hatar människor ibland





Kommentarer
Postat av: smultris

jag med...!!!

Postat av: Cicci

Nämen! Då kan ju vi bli kompisar jöe!

2011-07-04 @ 09:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback