Riktiga vänner står kvar

finns saker som man bara inte gör det finns saker som man bara inte gör det
saker som man bara inte gör det finns saker som man bara inte gör det finns
som man bara inte gör det finns saker som man bara inte gör det finns saker
man bara inte gör det finns saker som man bara inte gör det finns saker som
bara inte gör det finns saker som man bara inte gör det finns saker som man
inte gör det nns saker som man bara inte gör det finns saker som man bara
gör det finns saker som man bara inte gör det finns saker som man bara inte
det finns saker som man bara inte gör det finns saker som man bara inte gör


Hej där!
Jag är din vän
din vän gymnasist
din vän vokalist
din vän nittiotalist
Vi är vänner

En normal vän?
Jag lider utav scizofreni, bullemi och dessutom är jag bi
Skriker när du knäcker fingrar och kan flera läten till

Hallå igen!
Jag är din vän
din vän journalist
din vän surrealist
din vän tidsoptimist
Vi är vänner

En söt vän?
Jag har naglar som bryts och läppar som frasar,
hårbotten som kliar och fötter på sne

Tjubaluu!
Jag är din vän
din vän ateist
din vän nationalist
din vän nudist
Vi är vänner

En sann vän?
Jag kan hålla det jag sagt men jag säger helst inget.
Karaktärsdraget är just min brist på karaktär!

Eh... hej?
Jag är din vän
din vän machosist
din vän sadist
din vän alkoholist

Är vi vänner?

Jag tar alla dina män, ringer inte upp igen förrän aldrig eller "sen". Snackar jämt om en flickvän som du ej har träffat än.

Hon är tråkig och trist och en grym egoist Tänk på vad som hände sist!
Får allting med list och en uringad byst
(Och inte kan hon rimma heller, den jävla subban)
Vad har jag glömt? Jovisst!

Hon är din vääääään.


image271

Kommentarer
Postat av: smultris

tala om hur jag ska sluta grina nu. tala om hur många liter som fallit från mina ögon och tala om varför jag är så jävla cp att jag ändå älskar dig...
jo, för att du är min vän också.

Postat av: jacob

Tur att man inte är kvinna...

2007-08-26 @ 23:40:45
Postat av: Cicci

Du Jacob, passa dig så jag inte bussar Nina på dig

2007-08-26 @ 23:44:23
URL: http://ceciliasynd.blogg.se
Postat av: jacob

Vem är Nina? En kvinna?

2007-08-27 @ 00:02:33
Postat av: Cicci

Nina är den som tycker att alla som inte är snälla ska släpas under ismaskinen.

2007-08-27 @ 02:37:10
URL: http://ceciliasynd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback