Lite snabbt bara

Jag tycker den är så underbart egopeppande ;)

Orginal

För kort, för tjock, för blyg, för stel.
För mycket jag. För mycket fel.
För knäpp, för ful, för rädd, för queer
- Jag vill inte höra mer!


För dum, för smart, för kort, för hög,

för kul, för ful, för mycket bög.
För fräck, för snabb, för kåt, för bra.
Vi är allt sånt som vi inte ska

För vi är vad vi vill


Jag är inte för blyg, jag är inte för stel,
jag är inte för ful, jag är inte för fel.
Jag är inte för tjock, jag är inte för smal
men ni har alldeles rätt: Jag är inte normal!



Jonas Gardell:

"Den normala människan älskar 0,8 gånger i veckan och lyckas på så sätt få fram 1,2 barn.
Om du lyckas med det är du normal.

Om du inte lyckas är du precis som vi andra!"

Kommentarer
Postat av: Isak

som att du skulle behöva det;D

2008-01-07 @ 07:51:20
Postat av: Cicci

Nu ska du inte vara sån mumin älskling, tänk vad tråkig jag skulle vara om jag inte hade det. Eller hur tråkigt du skulle ha det. Stackars människa

2008-01-07 @ 12:31:14
Postat av: Isak

äsch, finns alltid någon elakshet att förlusta sig med ändå haha;P. vänta dig att jag ringer snart.

2008-01-08 @ 07:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback