Minns ni studioplåtningen jag pratade om?






Tomas?





Tema fantasi och Ciccis farliga ideér?


















Här har ni resultatet:



























image298


Fler bilder kommer snart





Ni kan ju gissa att jag njöt i maktställningen som fotograf där *skratt*. Stackars hjärtat, det är ju tur för honom att jag är en snäll människa *host*

Plåtningen var superlyckad och efteråt var Tomas tvungen att låna duschen eftersom att hans bröstkorg hade blivit helt vit av stelnad hårspray. Det är det som glänser så fint på bilden ;) (Vad? Jag hade glömt att ta med en body lotion)

Sen drog vi och fikade och snackade igen lite tid. Det påminde mig om två saker:
1# Varför jag tycker han är irriterande att umgås med
2# Varför jag tycker det är himla trevligt att umgås med mänskan.

Jag ska nog vara mindre oresonlig nästa gång han ringer och vill träffas. Han har i vilket fall som helst bestämt dejt med Morsan - naken. Mon dieu....

Kommentarer
Postat av: smultris

ja han hade inga problem med att vara naken när vi ses :)

spännande att se folks blickar när vi tar en kaffe...

cool bild, vill se fler fler fler...

Postat av: cicci

ta med kamphundarna, den tatuerade brorsan och MadInsane också så blir det garanterat skandal

2007-12-12 @ 23:27:08
Postat av: Isak

stackars sate=P.

2007-12-13 @ 11:53:02
Postat av: sallad

äsch, det går ingen nöd på honom. Han är van

2007-12-14 @ 14:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback