I hate to see you leave, but I love to see you go ;)

image228
Tack Sötros
you and me, me and you..*sjunger*


Ok. Laus dyker upp när man minst anar det och aldrig när man vill.
Han hör av sig påträngande intensivt i några dagar och är sen
onåbar i en månad. Laus har inga gränser, sjunger förjävligt och
gärna, är vulgär och allmänt dum i huvudet. Skickar konstiga
ljudklipp istället för att skriva och...ja. Smörig och kaxig i kombination
och har skrivit en .. halvsmickrande låt om mig (Hon är drottning hela
dan och hon är snyggast i Vasastan. Snyggare än nånsin, syndigare
än nånsin. Så innan jag vill dö vill jag höra dina stön, syndigaste Cicci)

Och jag är såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld såld

och förövrigt.. jag brukar ha svårt för filmer som fått Oscars.
Särskilt de som fått fler än en för antingen så är de bara estetiskt korrekt eller så har jag hört så mycket om dem så mina förväntningar är på tok för höga.
Denna har fått 2 och är en av de bästa jag sett på alldeles för länge. Herrejävlar. Brorsan påminner mig så mycket om Thieme, ni som vet vem det är se nog varför. .

Kommentarer
Postat av: smultris

Du är snygg och jag är mästerfotografen:)

Postat av: smultris (hon med systemkameran:)

haha, vilken jävla snubbe:)

2007-07-07 @ 15:40:20
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback