Uppdatering innan medeltidsveckan (nedräkning påbörjad)

Dagens (en gammal klassiker)



Idag insåg jag att det finns tre enkla knep för att få mig att vara snäll en hel dag.
choklad, kaffe
och massage. Piper jag fortfarande så fungerar alltid kramar, men inte just idag. Jag spar en riktigt baddare till Cathy på söndag. Om någon poet läser detta så kan ni ju svänga förbi Beckish runt sex då, vi blir ett gäng. Schtekarna under kan ni nog gissa vilka de är. Mon dieu vad snygg man kan vara



Men titta vem som är snygg! :P Sorry sorry sorry men man glömmer så lätt när man inte sett något(/n) på länge, men desto trevligare blir det när man kommer på sig igen. *sjunger* lilla hjärtaaaat...
Mamrada tvojje bchirchko.
Timach hechkey zadek.

Det där är då "Johan från senaste poetträffen". Om det inte säger dig något... vad synd

Jag kanske ska understryka att vi inte har någon grej på något vis utan jag har bara fetisch för ryggtavlor och som vi ser är den inte dum. Adam har ju också en trevlig ryggtavla. Inte lika pumpad meeeen nu ska vi inte vara kräsna med modellerna här. Han berättade förövrigt att han har varit brandman. (...grr)

image255


lu-lu-lu

Nu ska jag ta en bit potatiskaka (fråga inte) och fylla på kaffe samtidigt som jag distraherar Jonas med min kvinnliga färgring så Nicke vinner. Familjen först och främst. Allt är tillåtet i krig, kärlek och bilköer.




En sak till. På söndag morgon kommer Christina och Magnus tillbaka från Gotland. Jag "bor hos pappa" då, bara så alla vet. Eller facklar omrking tills det är dags för poetträff. Det är bäst för allas hälsa. Jag åker ändå på måndag morgon (gryning. 04:30)




Kommentarer
Postat av: smultris

Ohh my god:)
Är det bilden Johannes tog på oss?
För övrigt, räkna med att få berätta allt om Adamsaken idag va.
Ryggtavlor va, ja fy fasiken... Jacob har en najs one och Popeno har tydligen oxå det:):)
Hejja hejja får jag säga sådär utan att egentligen ha sagt nåt:)

Postat av: Cicci

ja det är ju det;) hetingfisk skulle jag vilja säga. Synd att den största brorsan aldrig i sitt liv skulle ställa upp på en modellfotografering med bar överkropp (som yrkesmilitär måste den hålla en viss standard..)

2007-08-01 @ 10:50:25
Postat av: smultris

jamen vi får dra ner han i skiten s¨å han blir kickad ur det militära, sedan kan han va vår modell, men mest min... Pssst, du får mina alla tre då.
*Delar lika men ojämt*

2007-08-01 @ 11:59:06
URL: http://www.smultris.se
Postat av: smultris, är du 15 år eller?

En mer omogen sida har jag aldrig sett!
Captain Jack

2007-09-13 @ 23:41:18
Postat av: smultris

jaaa. jag e 15... du med ser jag...

2007-09-18 @ 21:44:26
URL: http://www.smultris.se
Postat av: cicci

nej det är ju jag som är 15

2007-09-18 @ 21:49:47
Postat av: ballongjohan

nej det är ju jag, sluta ljug nu.

2007-09-18 @ 21:50:17
Postat av: Captain Jack

Förlåt för mitt påhopp, jag vet att det egentligen är jag själv som är 15 år men jag är bara så avundsjuk på att du har kompisar smultris.
Jag ska slicka dina fötter på nästa dejt.

2007-09-18 @ 21:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback