Pippi

Dagens låt: Modest Mouse - Dashboard



Varje liten trast och sprav

Letar efter mask och larv
Kvidevitt, intet öga torrt
när alla fåglar flugit bort
Alla, utom våra tjädrar
som sitter hemma och putsar fjädrar

/Kalle Anka och co 1998


image214





"Blogginlägget gjorde ingenting.
Inge groll!
Ha det finemang!

/Jacob"

Aaaaaasbraaaaa. Ännu en sak ur världen *bockar av*







Tina och jag var på Lilla akademins konsert idag.

Jonas var kung, Ariel var ännu mer puckad än senast jag såg honom men längden består (2.04 for life) och Hatten är fan inte ens värd att nämna. Eller jo, han hade på sig hatten i sista numret, det är faktiskt värt en stjärna.

Albert stod och tutade i ett hörn och såg allmänt lost ut och Gustav var med en gång men då klämde han i som satan.

Kärringen framför stirrade först med avsmak på min uringning och sen på mina läppar när jag lulade i slutet. Framför henne satt en söt blond sak så jag hade svårt att bestämma mig om jag skulle blänga eller blinka åt det hållet. Oboen och den sötaste violinisten var båda låga och jag ångrar verkligen att jag inte tog med mig kameran. Jag blev tillfälligt förälskad i flickan bakom harpan och ja.. jävlar vad kulturellt det blev. Champange fick man också. Billig grej men ändå.
slipp snapp och SCHLUUUT



image216


Kommentarer
Postat av: smultris

*ASG*
först o främst, det var den största jävla bulle jag sett och att den där måsen orkade flaxa iväg med bullen i munnen gör mig fortfarande impad:)
för det andra: jag älskar bilden och texten i slutet på detta inlägg...
för det tredje: hur fan får du ihop dina bilder så där som ett collage?????

Postat av: Cicci

För det första: humpf!
För det andra: Jag vet, visst är han grym;). Hämnden är ljuv, så pippin. Plåtar du mig så plåtar jag dig
För det tredje: Jag gör ett collage i potoshop, daah ;)
Ska vi plåta rasister imorrn eller?

2007-06-06 @ 00:07:47
URL: http://ceciliasynd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback