En annan tisdagsmorgon



snöväg till himmelen *blink*
Det är en kille på salsan som
alltid påmint mig om någon men
inte förrän i fredags så fattade
jag vem det var.
Hans röst låter precis som
Jacob Sjöstrands, vilket
han tyckte verkade lite speciellt
eftersom att han är uppväxt i
Småland, bott 7 år i Örebro och
nu 7 i Stockholm så borde han ha lite
mer blandad. Kanske det...

Men han är jävligt lik honom på
andra sätt också. Småflörtig med
alla tjejer, väldigt laid back och
lika hysteriskt vältränad
Skillnaden är väl att han är nästan
2 meter och har blont, rakat hår
Jävligt trevlig typ. Jobbar med att
leta kryphål i lagen *flin*

Min flickvän verkar inte ha så
mycket till övers för Jacob
och Alex konstaterade igår att
Jacob skriver barnsliga texter fulla
med snyggt formulerade könsord
på akademisvenska och att han har
en visningsbild där det ser ut som
han somnat i ett våffeljärn
*mer flin*

Jag håller med om att han kan
bete sig jävligt barnsligt men
annars så har jag inget otalt
med honom så.. ja
men det räcker väl med några
sagor till om vad han skrivit till
vem och hur han fick någon att
skicka vad för sorts bilder så
kommer jag väl också se bitsk
ut när någon nämner honom.
Fick en ny sån saga senast igår,
det var ju inte bra.


We can light the candle

Nu ska jag göra frukost
puss

Sötnos min, tack för skivan!

Kommentarer
Postat av: Tina

"Jacob skriver barnsliga texter fulla
med snyggt formulerade könsord
på akademisvenska och att han
har en visningsbild som ser ut att
han somnat i ett våffeljärn."

Det börjar väga upp det där med att han dissar LP.
Jag har ingenting till övers för Jacob. Ingenting. Och jag tror att du (och han) är medveten om det också.

Men jag ÄLSKAR dig, och det var alldeles för länge sen sist.

Postat av: smultris

du är fan så mycket tuffare än vad jag är, du nämner namn, jag fegar ur:)

Du är tametusan min idol:)

2007-04-02 @ 23:59:54
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Lillsyrra aka flickvän

Jag trodde jag redan var din idol;)
Mja, egentligen så sa jag inget dumt om honom, jag pratade mest om vad andra tyckte, eller hur?;)

2007-04-03 @ 00:30:30
URL: http://ceciliasynd.blogg.se
Postat av: smultris

ja såklart du alltid e min idol, det har du varit från början:)

2007-04-03 @ 00:57:18
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback