Huuuuujeda mig en järnkamin, ej värre tänkas kan

Marks mobil börjar ringa under redovisningen
och vad hör jag?
Vad hör jag?
Vad har han som ringsignal?

"Full fart framåt!
Håll tätt bakåt
Full fart framåt!!
Håll tätt bakåt"


Det var verkligen en stämningshöjare
efter att ha kommit till plugget 4 jävla timmar för tidigt.

Nu har jag förresten grafisk design
där en av uppgifterna är att göra om mig själv till en ailien...
Jag ska försöka hitta orginalbilden också men här i alla fall ändringarna i fyra steg. Vad tycks? *ser söt ut*





Ja! Det tog några dar men nu har jag hittat orginalet.
Det var precis innan jag hoppades fallskärm över Fårösund (annars skulle jag aldrig klarat av att se så seriös med den människan på höger sida *blink*)
Ojoj... en gång i tiden var man ju riktigt söt. Det speglas en fin sommardag i solglasögonen. Var det inte dom jag köpte i Italien? Dom gick sönder för snart två år sen, fan vad snabbt det går.
Ja, jag vet Smultris, jag låter som en 90-åring.

image126

Kommentarer
Postat av: Firemonkey

fan va coolt! speciellt den första, den är fan läskig. riktigt snyggt med ögonen.
Ledig för lite layoutjobb i höst? Vi har startat upp Stockholms Nation och behöver bra posters för kommande marknadsföring. löneförslag; ett par öl och en puss?

2007-05-08 @ 15:19:11
Postat av: Tina

det ända som är fint på den där bilden, förutom hela du förstås, är mina ögon

2007-05-08 @ 17:34:23
Postat av: smultris

*hjälp*

Postat av: Isak af skitbäst

naaw vad söta ni är då^^, laman och C.o., kan det bli bättre;D? dessutom så är det så klockrent era personligheter...posers;P

2007-05-14 @ 13:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback