Jennyyyy. Smultris. Komsi, komsi *lockar*


Du var ju så förtjust i lillebror Göteborg så jag kände mig tvungen att rota fram den bild jag tog senast vi träffades, bara för din skull sötnos *puss*
Du är en sån pedofil, vet du det? 16 år. Du kan nästan ta Johan i hand.
*elakt flin*



Och sen kommer det du tjatat om ett tag nu, nämligen bilder på bror nr. 2. Dåliga, jag erkänner, men han vägrar ju stå stilla och eftersom att jag som lillasyster har lägre rang så kan inte jag ryta åt honom.
Ser du hur han försöker gömma sig bakom julbelysningen?


image124image127
image125image123

Kommentarer
Postat av: smultris

ja jävlar jag ser, jag ser, jag ser... fan vad jag ser.:):):)

Postat av: smultris

och han e sådär pedofiligt perfekt... shit vilken tur att min sambo inte läser detta:):)

*döööörrrrr*

2007-05-16 @ 23:53:14
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback