Pierre, säger jag bara


Jag tycker inte om att dansa med honom
och när jag gör det så ler jag nästan aldrig
Jag älskar att dansa med honom
och asgarvar oavbrutet tills vi slutat, och efter.



Jag trodde aldrig att han skulle bjuda upp mig igen efter den misslyckade uppvisningen i kurs 4 men...

"Är du på hemväg?"
"Ja, eller jag är det så snart jag hittat min jacka"
"Hoppas du inte hittar den"
"Va?"
"Ja. Jag vill att vi ska dansa"



Fan vad rolig han är. Ler från öra till öra, blinkar och säger "weei" varje gång något går bra. Vette fan om det är salsa han dansar egentligen Det är under ben och över axlar och rygg mot rygg och allt möljigt sjukt och han är inte blyg inte. Nej. Då och då slänger han ut mig på höger sida så vi får showa lite för publiken. Han får seriöst en liten "publik" när han dansar med någon men det stör tydligen inte honom alls. Inte mig heller egentligen, jag rycker bara ursäktande på axlarna och pekar att det är hans fel. "Vi leder!" blinkade han efter ett tag. Jag vet inte riktigt vilka vi leder över men... det var säkert bra. Jag hade ingen koll på vad som hände kan jag säga på en gång, han styrde och slängde med mig lite som han ville innan jag ens hann reagera. "Ok, den här är lite krånglig men var bara lugn så går det". Hehe, ja... det blev en dubbelknut och ändå lyckades han få det snyggt. Står han och övar in det där framför spegeln hemma eller? Jag har aldrig sett någon dansa så. Pallar du en låt till?"
Sen, så fort vi slutat dansa så blir han vanliga, normala Pierre som ger ett litet artigt leende och "tack" innan han försvinner in i folkmassan. Hux flux borta.


Christian (salsakillen. Dagens dejt) var lite skeptisk när jag delgav honom att jag funderade på att göra lumpen.
"Jag tror inte de rekryterar folk som är äldre än 22, sorry tjejen"

Ehum.... kanske dags att ta ett åldersnack med honom om det här ska fortsätta.


Ja, och igår så blev jag Fjällan igen och jag har verkligen saknat det men det får ni inte berätta för hyresvärden. Hela vår relation går ut på att vi berättar för den andre hur mycket man skiter i'n och hur mycket man själv betyder för'n. Men faktum är att jag tycker om att vara hans Fjälla. Det är avslappnat och fint.


Det var... det. Vad brukar Tina skriva?
Over and very much out

Kommentarer
Postat av: Alex

Den där första bilden var oerhört söt.

2007-05-05 @ 03:13:25
Postat av: Tina

yep.

over, and very much, out

2007-05-05 @ 11:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback