Bilddivan slår till igen

Var inne på Tinas nya blogg en sväng (hur många gånger har hon bytt nu?) och hittade en trevlig utmaning. Jag kan aldrig låta bli att göra sånna grejer :P Ja, jag är svag. Men jag har ändrat meningarna lite så det blir lättare för mig att hitta bilder;)

"En bild säger mer än tusen ord... DÄRFÖR ska jag slösa min tid på att göra denna roliga utmaning.


Bilder på dig och dina närmsta vänner:


( ? Ja, vi ses mest men känner kanske inte varandra sådär jättebra än)


Bilder på dig och dina gamla kärlekar:






Bilder på ställen du saknar:




Bilder på dig och personer du saknar:



Nej, jag längtar inte efter julen utan efter min pappa. Han ser faktiskt ut sådär =D

Bild på den person du senast fick sms av:




Bilder på dig själv utan smink och redigering:




Bild på dig själv när du är lite på örat:




Hahaha aaah.... åh det är pinsamt hur mycket jag gillar sånt här



Idag hade jag lovat mig själv att sova innan 23:00.
hah!
Trackback