Företag


Jag tänker inte berätta vad för typ av företag jag tänker starta ifall det skulle gå åt helvette innan jag ens hunnit börja. Jag skulle aldrig orka med att höra folk säga "Hur gick det med din karriär som *** nudå? Du som satsat så mycket tid och varit så engagerad!"

Nej, det ska jag inte höra. Icke! Men jag har inte kunnat sova.... jag har haft huvudet fullt med måsten och krav. Kan jag göra så? Vilka problem innerbär det? Hur mycket ska det kosta? Hur ska jag marknadsföra? Vad lockar? Vad står jag för? Hur blir upplägget? Vilket ansvar har jag inför slutresultatet?
Ah! Det har gått runt och runt och runt och runt och runt igen för säkerhetsskull så tillsist gav jag upp. Slog på datorn, brainstormade lite, skrev en mall på ett reklamblad, kom på firmans namn och skapade tillsist en logga. Jag vet inte om jag kommer att använda den men så här ser den ut i alla fall. Blomman är en verklig blomma som jag mixtrat till lite.

image237


Nu ska jag verkligen försöka sova. Jag vill ju. Det är viktigt att jag är pigg imorgon då Eddie har lovat att lyssna på min projektidé och ge goda råd. Anteckningsblock, penna, sudd, kreativitet, utsövdhet. wouh-wouh-wouh-wouh!

Natt på er

Kommentarer
Postat av: Isak

ska vi bara säga att vi båda ska bli rika eller?;D

2007-11-05 @ 08:04:18
Postat av: Sallad

Haha, du också? tjaaa... du kan få bli en sponsor och få några procent om det är så.

2007-11-05 @ 14:22:20
Postat av: smultris

jag kom nu på att jag aldrig svarade på det sms:et för länge sen... flåååt...

Ja jag vill :)

Fan vilken fin logga:)

Postat av: Harry

Jag är inte ett dugg medveten om vad som försigår i ditt liv just nu men ville bara önska dig lycka till med allt du har för dig

2007-11-05 @ 20:12:14
Postat av: sallad

Smultris.. huh? Du vill vad? Vilket sms? Det kallas tonårssenilitet, mobbas inte:P

Tina, vad bra att du hör av dig precis nu, du ska få hjälpa mig med en grej! Jag ringer dig i veckan så kan vi prata mer om det ;)

2007-11-05 @ 21:19:51
Postat av: smultris

om jag ville starta företag med dig miffo

2007-11-05 @ 22:34:29
URL: http://www.smultris.se
Postat av: sallad

men nu är det ju inte samma företag jag snackar om! Men självklart ska vi starta en fotogrej också, men den loggan ska vi väl ändå komma överens om?;)

2007-11-05 @ 23:16:45
Postat av: smultris

jag vet självklart inte vilket företag du menar här, men jag var mest på skojhumör och inte så gravallvarlig... så det så...

Nu nattmacka :)

2007-11-05 @ 23:26:45
Postat av: Daemon

Vad står det på loggan?! Ven? Veny?

2007-11-05 @ 23:34:29
Postat av: sallad

Det ska EGENTLIGEN stå Veni men det gör det ju inte:P

2007-11-06 @ 00:39:27
Postat av: smultris

porr, det är ett porrföretag va... Venus liksom... PORRRRR

2007-11-06 @ 10:20:19
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Harry

Så vitt jag vet kan du väl ringa även fast jag inte hörde av mig precis just nu? Aja, jag väntar med spänning ;)

2007-11-06 @ 17:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback