foto


Sitter på min fotokurs och lyssnar på musik från youtube.
Inte så att jag inte orkar koncentrera mig, foto är fan det bästa jag vet, men mitt usb fungerade inte i CPPC'n så jag måste ladda över bilder från 18 mail. Tar tid. Baaaah

Sen ska jag ha redovisning på en bild i tema "kontrast". Jag valde denna, tror ni det går hem?

image238


Jag måste ha världens finaste lillasyster



mmm.. så kan det gå. Jag sov 2 timmar inatt. Direkt efter plugget ska jag dra till farmor och sen till yogan. Är hemma vid 22 och då ska jag skriva om min 5 sidor långa uppsats om 3 olika fotografer eftersom att min tick-tack strejkade när jag skickade in den förra versionen. Men men, man kan inte alltid vinna. Idag är t.o.m. Einstien riktigt jävla trevlig så jag ska nog överleva. Vädret är.. grått! Jag brukade alltid gnälla på gråa moln till en charmig människa sa "Fan vad jag älskar hösten. Träden är guld och himmelen är silver, är det inte otroligt?"
Det finns inga dåliga väder, bara taskiga attityder?

Ok, fokus! Jag ska ha med några bilder i en utställning som kommer finnas i Nackastrand om några veckor.
Ni är det redovisning! Önska mig lycka till



11:30
Det blev en hit. Alla hade faktiskt jävligt fina bilder (alla utom två vågar jag säga på min egen blogg..) så de ska ställas ut i plugget iallafall. Jag får ta hit Lovisa någon dag så hon får se att hon blivit inramad;)
Det vill hon ju så gärna bli.

Kommentarer
Postat av: Isak

youtube är fan inte så illa, hittade en gammal goding med Rob Zombie nyss*digga*...

2007-11-08 @ 12:49:30
Postat av: smultris

Jag tror denna bild blir perfekt :)

DU är perfekt... puss...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback