Hej



Äsch, jag vill bara visa att jag bryr mig.
Jag kommer alltid att bry mig, det finns för många bildbevis för att jag ska kunna låta bli. Att det ska bli ledsamt, stelt, fel eller allmänt tråkigt när vi ses var precis vad jag ville undvika men med tanke på reaktionen så är det tveksamt om det fungerar. Ett tråkigt faktum är att om du inte alls förstår varför jag känner som jag gör ang. detta så går det antagligen inte att reparera heller.


Ja...fan. Det är sånt som inte hänger på tiden, utan på livet.




Kommentarer
Postat av: Isak

tja, jag känner mest att jag vill att ni ska lösa det där utan min inblandning=/. har hört bådas åsikter och så och just därför så måste insikterna vara era egna, och inte de jag ger er. jobbigt att bara se på i det här läget dock, bryr mig om er bägge två liksom(rare thing).

2007-11-28 @ 09:23:14
Postat av: Sallad

Fina du. Självklart ska du inte behöva ta ställning på något sätt och det gör mig ingenting att du och Tina har en fortsatt superbra kontakt:)

Från det ena till det andra - har du trott att mig mamma var jag? Hon har frågat kuttrade i över en veckan vem "den trevlige killen som ringde" var (som aldrig sa sitt namn)

Det står mellan dig och Tomas

2007-11-28 @ 23:44:59
Postat av: Moominski

lättnad att höra=)(se egentligen men whatever=P).

hahaha, "kuttrande"xD? jo men det var jag, jag blev så förvånad så jag började gagga på lite spontant=P. men ni låter fruktansvärt lika på telefonen. antar att det var därifrån du fick din röst;)*flörtflört*. och jag gillar inte att presentera mig vid namn i telefonen av någon oförklarlig anledning^^. du kan ju hälsa mor din att hon var trevlig hon med haha=D.

jasså? om det är en utmaning så ska jag vinna!;P

2007-11-29 @ 08:58:41
Postat av: Sallad

Fan vad störd du är. Grattis mumin, du vann *skratt*

2007-11-29 @ 13:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback